niedziela, 5 czerwca 2016

KAŻDY MA PRZYJACIELA

Każdy ma przyjaciela.

Przyjaciel - osoba, którą darzy się przyjaźnią.

Pierwsze słowo, które nam się kojarzy ze słowem "przyjaciel" to zapewne człowiek, któremu w jakiś sposób ufamy i miło nam się spędza z nim czas. Nie tylko ludzie mogą być przyjaciółmi. Są nimi także: pies, kot a nawet nasz pluszowy miś. Zazwyczaj jednak, jest to nasz rówieśnik z którym chodzimy do jednej klasy, lub nasz sąsiad. Mimo wszystko, podświadomie naszym najlepszym przyjacielem jest mama. Tak, dokładnie. No bo czy komuś ufamy bardziej niż jej? Nie mówię tu, o pojedynczych przypadkach, gdzie rzeczywiście coś nie dobrego dzieje się w rodzinie. W moim przypadku moja mama jest zdecydowanie moim przyjacielem. Mam także innych ludzi, którzy zajmują miejsce w moim sercu.

Ewelina, dziękuję Ci za to, że mimo iż cały rok siedzisz w Norwegi i nie rozmawiamy zbyt dużo. Zawsze kiedy przyjeżdżasz, wiem że mogę na Ciebie liczyć.

Olgo, dziękuję że zawsze w trudnych chwilach rozśmieszasz mnie do łez. Wiem też, że całym sercem wierzysz we mnie, kiedy ja tego nie robię

Lucky, muszę Ci powiedzieć, że chyba na całym świecie nie ma śliczniejszego pieska niż ty. Dziękuję Ci, za to, że odstraszasz ode mnie złych ludzi i zawsze, kiedy mi przykro, przychodzisz i kładziesz mi główkę na kolanach.

Dukacie, mimo, że na początku się nie dogadywaliśmy, to powiem Ci, że nie ma lepszego konika od Ciebie. Dziękuję Ci, że dałeś mi okazję na to, żeby móc lepiej jeździć i w końcu zaufać Ci i spędzać z Tobą niezapomniane chwile.

Każdy ma przyjaciela, tylko nie każdy chce to zaakceptować. Przyjacielem można nazwać tę jedną, jedyną dziewczynę, która jako jedyna uśmiechnęła się do Ciebie na korytarzu. Kiedy pewnego razu załamiesz się i pomyślisz, że nie masz nikogo, kto by Cię wsparł. Przypomnij sobie o tej rybce w akwarium, psie, rodzicom, lub właśnie tej dziewczynie, która nie patrzy na Ciebie tak jak inni.

Każdy ma przyjaciela.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz